VIC1
VIC3
VIC2
VIC5

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik online reserveren?
Dit gaat uitsluitend online. Hieronder vind je de stappen:
Stap 1: Klik bij de kamer waar je wilt boeken op ‘BOEKEN’.
Stap 2: Voer hier al je gegevens in en druk op ‘Vind kamers’
Stap 3: Selecteer een kamer door op de button ‘Selecteer’ te klikken
Stap 4: Controleer je gegevens en selecteer je bank. Klik daarna op ‘Reserveer nu’.
Stap 5: Per e-mail ontvang je een bevestiging van je reservering.

Ik krijg een foutpagina tijdens het boeken. Wat moet ik doen?
Wanneer tijdens het boeken een foutpagina wordt weergegeven, maar je ontvangt wel een bevestigingsmail, dan is jouw boeking gemaakt.
Als je binnen 24 uur geen bevestigingsmail ontvangt, betekent dit dat er een probleem was op het moment van boeken en dat jouw boeking nog niet is afgerond.

Is online reserveren veilig?
Ja, online betalen is veilig. Dit kan je zien aan het gesloten slotje bovenin uw browser in de adresbalk waar 'https://' staat.

Krijg ik een reserveringsbevestiging?
Ja, wanneer je hebt gereserveerd, krijg je een bevestiging van de reservering via de mail. Is de mail niet te vinden in je Postvak? Kijk ook even bij het mapje Spam.

Kan ik online inchecken?
Jazeker, dat kan hier.

Mijn boekingscode werkt niet bij het online inchecken. Hoe kan dat?
Zorg ervoor dat je de boekingscode uit de bevestigingsmail van Hotel VIC invult.

Kan ik bij jullie parkeren?
Je kunt gebruik maken van de parkeermogelijkheid van het Golden Tulip hotel (gelegen naast VIC). Om bij de parkeerplek te komen kun je "Anthony Fokkerweg 1" invoeren in jouw GPS. De kosten voor de parkeerplek bedragen €17.50 per nacht, per auto. Wij vragen je om deze kosten bij de receptie van het Golden Tulip hotel af te rekenen. Zij zullen je ook verdere uitleg geven over waar u de auto precies kan parkeren. 

Kan ik mijn huisdier meenemen?
Huisdieren zijn helaas niet toegestaan.

Kan ik in het hotel betalen voor mijn verblijf?
Dit kan uitsluitend met de pin. Er wordt geen contant geld aangenomen en er kan ook niet gewisseld worden.

Wat zijn de incheck en uitchecktijden?
Je kan inchecken vanaf: 15:00uur tot 00:00uur of later. Uitchecken kan je doen vóór 11:00uur. 

Waar kan ik terecht met mijn opmerking of klacht?
Wij doen er alles aan om jouw experience onvergetelijk te maken. Het kan zijn dat we daar soms niet helemaal in slagen. In dat geval horen we graag van je wat we kunnen verbeteren. Dit kan op het emailadres reception@hotelvic.nl.

Mijn vraag is onbeantwoord. Wat nu?
Je kan contact met ons opnemen door een e-mail te sturen naar reception@hotelvic.nl.