Veelgestelde vragen

  • Ik heb geen reserveringsbevestiging ontvangen, wat nu?

    Wanneer je via onze officiële websites boekt (www.goldengreenhotels.nl of www.hotelvic.nl), ontvang je na het voltooien van je reservering direct een reserveringsbevestiging. Mocht je deze niet gelijk kunnen vinden vragen we je om je 'Spam' map ook goed te controleren. Nog geen bevestiging? Neem gerust contact op met ons team via +31 (0)71 3030750 of reservations@hotelvic.nl

  • Kan ik online inchecken?

    Ja zeker! Via ons self-service portaal kun je je reservering beheren of vast online inchecken.

  • Kan ik bij VIC parkeren?

    VIC beschikt over een eigen parkeerterrein. De parking bevindt zich aan de achterzijde van ons hotel, je kunt het beste navigeren naar de 'Anthony Fokkerweg 1'. De kosten voor de parking bedragen €19,50 per auto per nacht.

  • Kan ik mijn huisdier meenemen?

    Bij Hotel VIC zijn huisdieren helaas niet toegestaan.

  • Kan ik met contanten betalen?

    Hotel VIC is een cashless hotel. Wij nemen dus geen contanten aan. Wel kun je bij ons pinnen of met creditcard betalen.

  • Hoe laat kan ik in/uitchecken?

    Je kunt bij Hotel VIC inchecken vanaf 15:00. Wij vragen je om op de dag van vertrek voor 11:00 uit te checken. Een latere check-out? Overleg dit met onze hostess ter plaatse. Aan een late check-out zitten kosten verbonden.

Still have a question?

Neem gerust contact op met ons team, we helpen je graag verder!